الأحد، 7 سبتمبر 2008

لما تبقى مبسوط..



لما تبقى مبسوط .. هتبص للحياه بطريقه مختلفه غير اللى كنت بتبصلها بيها قبل كده


ايا كان اللى مخليك مبسوط هتبقى انت نفسك مصدر سعاده للى حواليك





كفايه ابتسامتك المرسومة على وشك..

و نظرة الرضا عن كل اللى حواليك..

عن الحياه و الناس..

و حتى الارض و السما و الشمس و الشجر..






لما تكون مبسوط ..ابتسم من كل قلبك و قول..



انا مبسووووووووط:)

19 التعليقات:

shiko يقول...

عارفة ؟ احلى حاجه فى البوست ان وقع كلماته البسيطة على النفس مريح اوى.. مفيهوش كلام منبعج عند الطرفين مفلطح عند خط الاستواء ولا محتاجله كتالوج عشان يتفهم ... اقولك ؟ مش لازم يتفهم اصلا كفاية ان احساسه وصل :)

Hassnaa يقول...

جميل اوي يا منه البوست ده
تسلم ايديك يا جميييييييييل

قال انا علي اخر الزمن " اتضرب بالشبشب في الشارع"

اخصصصص
بوست يخللي الواحد مبسووط :))

engy يقول...

حلو اوى يا لايمونيه
بجد بيعمل حاله غريبه من البهجه

manmona يقول...

شيكو:
ــــــ
الحمد لله ان احساسي وصل .. البوست ده طالع من قلبى لانى كتبته و انا طايرة من الفرحة...

حسؤلا:
ــــــ
مهو يا حسؤلا محدش يجيب لحد شبشب و يقف بعدها بمنتهى البراءة يرازى فيه:))
و الحمد لله انك اتبسطتى بعد الكارثة اللى انا عملتها فيكى فى الشارع:)
اخصصصصصصصصص

زيئ:
ــــ
ياااااااااااه
انتى لسه عايشه .. كفارة يا ماما
حلوة البهجة دى قشطة

!!! عارفة ... مش عارف ليه يقول...

جميل موووود البوست ده
في دعوة للتفاؤل وفعلا احنا محتاجين الحكاية دي حتى علشان الواحد يقدر يعدي اليوم

كل سنة وانت طيبة
وليد

manmona يقول...

و انت طيب يا وليد..
انا مبسوطة ان احساس البوست وصل لك

engy يقول...

لايمونيه يا عبيطه
ازيك طبعا المدونه كده بقت احلى كتير
وحلو اوى العنوان
بس برضه مش هتنازل عن انك
عبيييييييييييييييييييييطه

shiko يقول...

بنت يا انجى بطل مرازية فى اختك

عيييييييييييييييييب :)

manmona يقول...

ايوة يا شيكو يا ناصفنى...
:)
يا زى ما انتى عارفه الواحد بيسهوا عليه:))
هع

shiko يقول...

منة وانجى : كملوا كلامكم فى التليفوووون :)

engy يقول...

لايمونيه انت لسه عبيطه
مهما عملتى
وشيلى تاكيد الكلمه
علشان اتخنقت
يا عبيييييييييييييطه

manmona يقول...

لا مش هشيلها بقه بالعند فيكي p:
و كل ما تيجي عندى و تاكدى كلمة المرور افتكرى انى سايباها بس علشان اغيظك:))
يا شيكو بقه هى البدأت انا قاعده بريئة و فى حالى

engy يقول...

بريئه
مين
انت ليه لما اشوفك يا ليمونيه حافترسك
حاولى يعنى ماتنزليش من البيت كتير الايام دى
علشان حاقتللك
قريب

shiko يقول...

هع تلاته ملايكة :)
مش كده يا زيييييييي ؟ :)

engy يقول...

احنا اه طبعا هو مش باين علينا ولا ايه

Hassnaa يقول...

هممممممممممممممم تلاته ملايكه ..

حد بيجيب في سريتي ؟؟؟؟؟

انا ديييييييت

engy يقول...

انا مؤدبه
بس هاضرب لايمونيه عل فكره

Hassnaa يقول...

ماش يا جيي هضربها معاكي

shiko يقول...

خناقة ملايكة مليش فيها بقى :)

قلبنا مدونة منة شات والحمدلله :)... منة هتولع فينا ..اللى هيتعلق ميقولش على الباقيين بقى :)


انت ياللى داخل مدونتى مش تخبط الاول ؟؟