السبت، 2 أغسطس 2008

واجب مستر شيكو..



واجب !!!!

الكلمة اللى مرتبطة فى دماغى ارتباط شرطى بالتهزئ ( حلوة ارتباط شرطى دى ) ما علينا ....

و طبعا - كالعادة - لازم الواجب يتأخر...

واجب!!!! الكلمة دى رجعتلى ذكرياتى انا و حسؤلا و زى التذنيب و التهزئ و معرفش..معرفش..معرفش..معملتوش..معملتوش..معملتوش...

ده طبعا انا ثم حسؤلا ثم زى نظرا لأننا بننقل الواجبات من بعض...و يا ريتنا بننقله صح!

واجب!!!! لازم يعنى.... حااااااااااااااااااااضر هعمله ....

أقول 6 حاجات محدش يعرفهم عنى من أول ما يشوفنى..

1)اولا انا اللى هيشوفنى اول مرة هيشوف بنت قصيرة و رفيعة و شكلى رقيقة كده بس

انا بلعب كاراتيه و معايا حزام اسود و الشهر الجاى

هبقى كابتن ان شاء الله (قولوا يا رب)


2)أنا من أكتر خلق الله مللا بزهق من أقل حاجة و ده اللى بيخلينى احس ان اغلب الكلام اللى

بيتقال أتقال قبل كده و الحاجات اللى بتحصل حصلت

قبل كده

3)عصبيه اوى بس عصبيتى بتفضل جوايا عمرها ما خرجت و ده بيخلينى لما اتضايق
اتعب اوى

4)حالمه جدا يعنى انا بعيش فى خيالى اكتر من الواقع و فى الواقع بحاول احقق
خيالاتى

5)طمووووحة ... يعنى مش عايزة اعيش و اموت زى ولا كأنى جيت اصلا و يوم
ما بحس انى مش هحقق حاجة بتعب اوى


6)بحب اعمل اللى انا عايزاه فى الوقت اللى انا عايزاه طالما انا مش غلط و عمرى ما بعمل حاجة

الا اذا كنت مقتنعة بيها و لو ما اقتنعتش بعمل اللى فى

دماغى

خلصت ... خلصت ...

ايه ؟؟ بتقولوا ايه ؟؟ لسه لازم اديه ل6 بنى ادمين؟؟؟

و هو انا يعنى عمرى كملت واجب لآخره احمدوا ربنا ان انا عملت اللى فوق....






4 التعليقات:

engy يقول...

بسم الله ماشاء الله طول عمرك يا لايمونيه فضيحه اول ماتجيلك فرصه
تخيلى كده لو كنتى مذيعه......؟

manmona يقول...

طيب احمدى ربنا ان انا مجموعى ما جابش اعلام...
امال انتى بقه اللى قسم اعلام ...
يا بنتى اللى بيته من أزاز...
ما يغيرش فى اوضة الصالون..
قشطة

Hassnaa يقول...

ههههههههههه

قشطه

فضحتينا يا منه

المستر :فيين الوجاب يا بنات

انجي :معملتوش
حسناء:معلمتوش
منه:معملتوش

طب جاوبوا علي السؤال

انجي: معرفش
حسناء:معرفش
منه:معرفش

هعععع
لغايه ما الراحل بقي بيكتبفي انه يسأل واحده فينا بس :))

جميل يا منه البوست د و ال6 صفات انا فعلا شايفاهم فيكي اوي ..

shiko يقول...

تمام تمام صححت الواجب وشوفت الجزء اللى ناقص ... شايفك وعارفك وهجيبك

لا بس عاملة الواجب بكفائة صراحة يعنى ... اشمعنى الواجب ده مغشتهوش من بعض يعنى ؟


انت ياللى داخل مدونتى مش تخبط الاول ؟؟