الاثنين، 25 أغسطس 2008

العيب فى مين؟؟




يا ناس حد يقوللى العيب فى مين..

فيا؟..

و لا فى الدنيا؟..

و لا فى البنى ادمين؟..

13 التعليقات:

فوكيره يقول...

فينا وفي البنى ادمين بس الدنيا
لا

ويمكن مفيش عيب .. يمكن هو حاجه المفروض نتعامل معاها

نتقبلها و نتعامل ..؟؟

Hassnaa يقول...

هممممم

العيب في مين .. ؟

معرفش ..

manmona يقول...

فوكيرة
ـــــ
صح صح صح
برااااااااااااااافو بجد هو ده ....
:)
شكرررررا يا فوكيرة

حسؤلا
ـــــ
اقرى رد اختك فوكيرة المقنع اللى فوق ده...
و انتى هتعرفى العيب فى مين:)

spower يقول...

اممممممممممممم
الدنيا مظلومة معانا
كل بلاوينا بنرميها عليها
لكن الحقيقة ان احنا السبب .
العيب فينا احنا
ايوه احنا
انا البني ادمين اللي بعدنا عن كل القيم والمبادئ

دعاء مواجهات يقول...

متضيعيش وقتك ياقمر فى لاتفكير

فى مين الغلط وفكرى ازاى تكونى صح

بيس

-------------------

انتى منونة؟؟؟؟ الى معايا رقمها؟؟؟

manmona يقول...

spower..
ـــــــــ
معاك حق فعلا و ده لان لما بتبقى قاعد فى وسط بنى ادمين كويسين بتحبهم و بتستريح معاهم بتشوف الدنيا حلوة..

دؤدؤ مواجهات:)
ــــــــــــــــ
علم و ينفذ يا فندم...
و على فكرة انا مش منونة اللى انتى معاكى رقمها...
بيس:))

Hassnaa يقول...

هههههههههههههههههههههههههههههه

" و علي فكره انا مش منونه اللي معاكي رقمها "

Mony The Angel يقول...

feeky w feldonia w felbany admeen :))
mafeesh 7ad kamel :))

enty esmek eh sa7ee7 :)?

HANY YASSIN يقول...

كل سنة وانت طيبة
العيب ممكن يكون في المنطق الحياتي المتبع
رمضان كريم
هاني يس

manmona يقول...

mony the angel:
ــــــــــــــــ
اه مفيش حد كامل...بس احنا اللى نقدر نخلى الدنيا حلوة او لا...
و انا اسمى منة:)

hany yassin:
_____________
هممممممممممم...العيب فى المنطق الحياتى المتبع ممكن والله...
و انت طيب الله اكرم:))

!!! عارفة ... مش عارف ليه يقول...

أنا مع دعاء مواجهات في رأيها

"متضيعيش وقتك ياقمر فى التفكير
فى مين الغلط وفكرى ازاى تكونى صح"


فعلا ملناش دعوة بحد المهم أنا ايه وبعمل ايه ولو كل واحد عمل كده اكيد ساعتها هنلاقي كل حاجة صحححح

تحياتي
وكل سنة وانت طيبة
وليد

shiko يقول...

وانا عاوز اسأل فين بوستاتك يا استاذة ؟

ReLoAdEd يقول...

العيب اكيد فيكي !!!!!!!!!!!!!


انت ياللى داخل مدونتى مش تخبط الاول ؟؟