الأربعاء، 3 ديسمبر 2008

منتهى السعاده


تاتتاااتى تاتا هممممممم تاتاااااااا
فى ايه مالكم انا بس بدندن
عارفين بغنى ايه؟
يوم جميل..و لو ركبنا فيل ..
مكنتش هبقى مبسوووووطه قد انهارده
صحيح قمه السعاده انك تلاقى حد انت بتحبه فى منتهى السعاده
و تكون انت السبب
تاتاتااااا و يوم جميل
ملحوظة صغيورة:الاغنيه دى كان ليها مناسبه لحسن حد يفتكر انى بدأت اكتب شعر و يجيله احباط:)

10 التعليقات:

shiko يقول...

ربنا يديم عليكى سعادتك يا منة ويسعد كل اللى بتحبيهم :)

mahasen saber يقول...

الله دى من اجمل اغانى افلام استاذنا العبقرى خيرى بشاره
ودى غناها محمود حميده
وتحفه فعلا

مجهول يقول...

انت تملكين براءه الاطفال ممكن نعرف ايه مناسبه الاغنيه

mahasen saber يقول...

كل عيد وانتى بالف خير
واسرتك وكل من تحبين بكل صحه وستر

yomna يقول...

ههههههههههههه
حلوه

بمناسبه الفيل انا نفسي أركب الفيل

ابقي شوفي حد يركبنا فييل انا وانتي وحسناء
هبقي احيكلك حاجه حسناء قالتهالي عن الفيل لما كانت في ماليزيا بس هقولهالك بعدين ههههههههههه

كل سنه وانتي طيبه :)

manmona يقول...

شيكو:
______
ياااااه شكرا يا شيكو:)

manmona يقول...

محاسن:
______
على فكرة انا اول مرة اعرف الموضوع ده و مش هتصدقى لو قلتلك ان احنا الفناها و مكناش نعرف انها اتغمت اصلا:)

manmona يقول...

السيد الاستاذ مجهول عزت:
________________________
انا املك براءة الاطفال؟؟
:)
مناسبه الاغنيه كان يوم عيد ميلاد صاحبتى

manmona يقول...

و انتى بالف خير يا رب

manmona يقول...

ههههههههههههههههههههههه
اه انا عايزة اركب فيل
هو ما ينفعش ناجر فيله فى العيد زى ما بناجر حمير و حصنه

يا ريت تحكيلي


انت ياللى داخل مدونتى مش تخبط الاول ؟؟