السبت، 27 سبتمبر 2008

مقدرش على زعلك ابدا


مدونتى حبيبتى اختى الصغيرة اللى بفضفضلها و بحكيلها على احلامى و على جنانى و على كل حاجة انا اسفه
انا الفترة اللى فاتت اهملتك جدا بس ده و الله غصب عنى انا كنت مشغوله جدا
كان ورايا حاجات كتير اوى بس برضه انا لسه غلطانه خلاص بقه ماتزعليش منى علشان خاطرى مش هعملها تانى
يا قواقعى كلموها قلولها انى بحبها اوى و مقدرش على زعلها
يا ناس حد يكلمها و يخليها تسامحنى
يا مدنوتى يا حبيبتى ما تزعلييييييييييييييش
أنا أسفه

6 التعليقات:

shiko يقول...

هع شوفت المشهد ده فى فيلم عربى قبل كده ( ايومشن بيطلع لسانه )

يا مدونتها يا مدونتها خدى بالك لو عدتيهالها اول مرة هتسوق فيها بقى وهيبتك هتروح بين المدونات ... متسكتليهاش بقى

ولا اقولك نفضيها وظبطيها واحنا هنشمت وكده وبعدين اعفى عنها :)

Hassnaa يقول...

هههههههههههههههه

يا عيني عالرقه

الا مليش كلمتين حلوين من دول يا بت يا لايمونيه ؟؟؟؟

:) ربنا يخليكي لمدونتك
انتوا واخدين بعض عن حب ؟؟؟؟؟
ايموشن بيطلع لسانه اوووووووي :)))

د/ رامي شهاب الدين يقول...

بدخل هنا عشان اسجل إعجابى باسم مدونتك المبتكر والمعبر جدا
فى إنتظار قراءة أعمالك القادمة
وجارى التواصل بإذن الله تعالى
تحياتى

engy يقول...

انا لو من المدونه كنت طردتك من هنا

manmona يقول...

شيكو:
ــــــ
هو انت على طول بتهدى النفوس كده يا شيكو

حسؤلتى:
ـــــــ
يا حسؤلا مانا لسه مظبطاكى من شويه فى المدونة
اه اخدين بعض عن حب قصه حب لايمونيه و مدونة القواقع حاجة كده زى روميو و جولييت, قيس و ليلي , مرفت و علاء (مع كسر العين طبعا)

ابله نظيرة:
___________
انا مبسوطة اوى ان اسم المدونة عجبك و ان شاء الله هنزل علشان مدونتى حبيبتى ما تزعلش

زيي:
ـــــ
امشي يا بت من هنا اخرجى بره المدونة من غير مطرود

فزلوكة يقول...

يا ستى اذا كان على المدونة
فبتسامح وقلبها طيب
اسألينى انا ياما عذبتها معايا
بس بردوا يعنى متتقليش عليها جامد

كل سنة وانتى طيبة يا سكرة
وعيد سعيد


انت ياللى داخل مدونتى مش تخبط الاول ؟؟